• Dit voorjaar lanceert Seed Valley een prikkelende, eigentijdse en opvallende imagocampagne, gericht op jongeren. Dat is echt de hoogste tijd, want veel jongeren en studenten hebben niet het juiste beeld bij de zaadsector. En dus kiezen ze vooral voor andere beroepen en sectoren. We hebben de komende generaties echter hard nodig om als bedrijfstak te kunnen groeien en onze internationale concurrentiepositie vast te houden. Het is dus noodzakelijk om – nu en in de toekomst – gemotiveerde, geïnspireerde en goed opgeleide jonge mensen te werven. Dit was 4 jaar geleden de hoofdreden voor de Seed Valley bedrijven om samen te gaan werken aan het imago van de sector. Proeftuin Zwaagdijk is één van de deelnemers in Seed Valley.

    Het doel van de imagocampagne is om jongeren te laten beleven dat werken in Seed Valley een avontuurlijke, internationale ontdekkingsreis is. De focus ligt meer op het resultaat, dan op het werk zelf.  De campagne draait om vier  jonge medewerkers ââ?¬â?? mannen en vrouwen – in diverse functies. Zo is er de typische uitvinder, de creatieveling en de wereldverbeteraar. Het resultaat van hun werk is op een grappige maar inhoudelijke manier in korte animatiefilmpjes verwerkt. Advertenties en billboards dagen de doelgroep uit om deze filmpjes te bekijken op hun smartphone of de speciale campagne-website www.hijgaatvoorzaad.nl en www.zijgaatvoorzaad.nl.

    De website is sinds 21 maart live. In de loop van april 2012 verschijnen de posters in het straatbeeld van studentensteden en worden advertenties en banners geplaatst in media die door studenten worden gelezen. Ook de aanwezigheid van Seed Valley op studentenevenementen zal de look&amp feel van de campagne hebben. Via www.facebook.com/jijgaatvoorzaad vind u de campagne op Facebook.


Seed Valley imagocampagne voor de arbeidsmarkt